perjantai 14. kesäkuuta 2019

Seksitohtorin kyydissä


Mulla oli tosi hauska päivä keskiviikkona. Olin Helsingissä pienellä työvisiitillä osallistumassa Seksitohtorin kyydissä -ohjelmaan. 

Siellä Satun kanssa ajeltiin ympäri Helsinkiä ja puhuttiin mun elämän uusista kuvioista ja tietenkin seksistä. Kerroinkin hakevani tällä hetkellä hieman uusia haasteita, koska ainakin esiintymiset ovat minun kohdallani jo aika nähty juttu. Tietenkin Satua kiinnosti myös minun oma suhtautumiseni seksiin. Voit katsoa mitä olen Satun kanssa kyydin aikana jutellut Seksitohtorin kyydissä - Youtube kanavalla, kun se sinne julkaistaan.

Keskustelimme Satun kanssa myös paljon tuosta viime kesänä Tanskassa kuvatusta koko pitkästä leffasta Sex(y)Weekend, jossa olen päähenkilönä. Keskustelimme miten kuvaukset ja matka kokonaisuudessaan meni, joten pääset kuulemaan videossa myös tästä matkasta.

Olin todella iloisesti yllättynyt, kun sain kyseisen leffan DVD:n viimein käteeni ja kotiin.

Tän leffan kuvaaminen oli todella hauskaa. Meillä oli mahtava porukka ja loistava ryhmähenki.

Myös koko julkaisuprojekti oli loistava, koska meillä oli myös aivan mahtavat leffanjulkkaribileet Helsingissä alkuvuodesta.

Voit ostaa leffan itsellesi täältä:            https://www.huippukiva.fi/p/5791/sex-y-weekend-elokuva-dvd



Vaikka suunnittelinkin päivän aikataulutuksen todella tiukaksi Helsingin päädyssä, niin sen verranhan aina tytölle on hyvä jäädä aikaa että ehtii käydä hieman shoppailemassa. Löysinkin suosikki vaateliikkeestäni tosi ihanan kesäisen mekon. Täytyy paremmalla aikaa laittaa kuvaa siitä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti