tiistai 21. toukokuuta 2019

Normipäivä

Tää aamu alkoi hyvin normaaliin tapaan. Herätys 06.00, kuppi vahvaa kahvia, hetken aikaa netin selailua siinä samalla kun alkoi saada silmät kunnolla auki ja koiran kanssa läheiseen metsään pienelle kävelylle. 

Siellä metsässä se sitten sattuikin. Hyttyset. Yksi inhottavimmista asioista kesässä, käärmeiden lisäksi, mitä tiedän. Ei siinä paljoo leginssit auttaneet ja nyt on sit jalat täynnä kutisevia patteja. En edes tiedä miten paljoa ne pääsi koiraa pistämään, mut musta tuntuu et mut syötiin totaalisesti.

Päivän salitreenit, ehkä yksi päivän parhaimpia hetkiä. Oon ehdottomasti aamuihminen ja tykkään treenata aamuisin. Treenaan noin 5 päivänä viikossa ja siksi koska oikeasti tykkään siitä. Ok, on siitä toki myös muuta hyötyä, kroppa pysyy kunnossa, näyttää hyvältä, olo on parempi ja mun on ainakin helpompi pitää elämä muutenkin ruodussa silloin kun treenaan säännöllisesti. Mut siis en tee sitä sen takia et olis pakko jonkun syyn takia vaan siksi että oikeasti haluan sitä, eli silloinhan se on elämäntyyli, ei pakollinen paha. 

Sit taas kotiin, vähän ruokaa ja koiran kans kunnon lenkille.

Sit mä olenkin valmis aloittamaan työt. Tietokonehommia tänään. Aikas peruspäivä silloin kun kotona olen.

Tiistai siis, olo alkaa viimein olemaan normaali viikonlopun jälkeen. Odotan jo innolla viikonloppua. Lähinnä siksi että silloin telkkarista tulee Captain America: The Winter Soldier leffa. Mä rakastan näitä Marvelin leffoja, eli rauhallinen leffa viikonloppu siis tulossa. 

Saas nähdä mitä tällä viikolla vielä ehtii tapahtua ennen viikonloppuun pääsyä. Mun elämässä kun nää tilanteet saattaa heittää aivan toiseen suuntaan 2 sekunnissa. Mut en mä valita, sehän tästä mielenkiintoista tekee..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti