maanantai 20. toukokuuta 2019

Päätin sit aloittaa blogin..

Blogi.. Ihan mun omasta elämästä.. Ei mun elämästä Cindyna, vaan ihan mun elämästä omana itsenäni eli Sininä. 

Ehkä tähän alkuun ois hyvä listata muutama fakta musta. Voi olla että näihin asioihin palataan vielä pidemmän kaavan mukaan, mutta että vähän pinta raapaisulta päästään siihen kuka mä olen.

1, Olen ollut yrittäjä 8 vuotta. Aikuisviihdealalla. Mulla on kansainvälinen ura ja oma tuotantoyhtiö. Rakastan mun duunia.

2, Mulla on koira. Koiraihmisellä tää asia tulee aina ensimmäisten joukossa. Mun koiran nimi on Rory ja rodultaan hän on dobermanni. Rory täyttää nyt Juhannuksena 5 vuotta. 

3, Mä matkustan paljon. En vapaa-aikanani, vaan työni vuoksi. Lomamatkoja harvoin teen ulkomaille, koska muuten oon niin paljon siellä pyörimässä. 

4, Mulla on mahtava perhe. Äiti, isä ja kaksi veljeä. He pitävät Rorysta huolta aina kun reissaan.

5, Mulla on maailman parhaat ystävät ja niitä on ympäri maailman. Melkeinpä mihin tahansa päättää mennä, siel on aina joku jonka tuntee.

6, Käyn kuntosalilla melkein joka päivä. Pitää mielen ja kehon kunnossa. Pyrin myös syömään terveellisesti, mut mun makea hammasta kolottaa suht usein..

7, Tykkään juhlia. En sylje tuoppiin, paitsi jos siel on kaljaa... Shampanja, skumppa, kuiva valkoviini maistuu kyllä. Tätä tulee harrastettua keskimäärin kerran viikossa. Tosin juuri sanoin kaverille, et nyt pitää keksiä jotain muuta tekemistä, koska mä en enää jaksa näitä krapulaolotiloja..

8, Miehet. No niitä on ollu.. vähän liikaakin, ehkä.. Oon tässä olevinani pysynyt sinkkuna pari vuotta, mut sit kun rehellisesti mietitään, niin en ole siinä onnistunut. Koko ajan mulla taitaa kumminkin joku mies olla.. Ei ehkä niin vakavassa mielessä, mut kumminkin. Tosin mulla on myös miespuolisia kavereita huomattavasti enemmän kuin naisia. 

9, Mun suunnitelma tulevaisuudelle. Nyt mä haluan tehdä töitä mun yritykselle pari seuraavaa vuotta ja sitten mä haluan perustaa perheen. Mä haluaisin 2-3 lasta ja toivoisin saavani ne yhdellä kerralla niin ei tarviis olla usein raskaana. Mä haluan rakastua mieheen, jonka kanssa tän perheen perustan. En valitse miestä sen perusteella, että hän olisi rikas tai jollain muulla tavalla näyttäis paperilla hyvältä, vaan sen perusteella mitä mä tunnen. Mä voin sit tarvittaessa olla se joka on rikas. 

10, Mä oon tosi kiitollinen mun elämästä. Mä uskon unelmien toteutumiseen ja oon paljon unelmiani toteuttanutkin jo. 


Mä en tällä blogilla oikeastaan tavoittele mitään. Haluan vaan jakaa elämääni niiden ihmisten kanssa joita tää mun oikea elämä kiinnostaa <3

2 kommenttia: